sentyrz
Wtorek, 19 czerwca 2018r. · Imieniny: Gerwazego, Protazego
gold drop

Strona Główna » Aktualności

Radni zgodni. Budynek "Sokoła" trzeba wyremontować

04 listopada, 13:35

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Mszana Dolna po raz drugi radni wyszli poza salę obrad, aby zrealizować jeden ze swoich punktów. Ten dotyczył stojącego od kilkudziesięciu lat niewykorzystanego budynku "Sokoła".

Radnych po budynku oprowadzała Agnieszka Orzeł - dyrektor Miejskiej Biblioteki w Mszanie Dolnej. Przekonywała, że warto wyłożyć pieniądze na remont popularnego "Sokoła", który mógłby służyć przede wszystkim mszańskiej młodzieży. Mogłyby się w nim mieścić sale do nauki gry na instrumentach, sale dydaktyczne i pracownie.

Dobudowany budynek do "Sokoła" jest niewykorzystany od blisko 30 lat. Po transformacji ustrojowej kolejne samorządy nie wiedziały, co tak naprawdę z nim zrobić. Nikt nie chciał wyłożyć konkretnych pieniędzy, bo wszyscy wiedzieli, że na wykończenie budynku potrzeba dość dużych pieniędzy. Jakich? tego również nie wiedzą i obecni radni, ale są zgodni, co do jednego, że trzeba coś z nim zrobić. Najlepiej zacząć od prostych prac wykończeniowych na parterze budynku.

Radnych w tym temacie popiera Józef Kowalczyk, Burmistrz Mszany Dolnej. - Myślę, że środki na ten cel zarezerwujemy w przyszłym budżecie. Nie chcę niczego obiecywać, ale być może uda sie z własnych środków przynajmniej wykończyć pomieszczenia na parterze. Budynek jest przestronny i niewykorzystany. Kto tutaj nie był nie uwierzyłby, że jest tyle miejsca - mówi J. Kowalczyk.

 

Autor: jbudacz
Galeria
Komentarze
narcyzjam
narcyzjam, 04 listopada, 18:30Jedyna wartościowa rzecz w Mszanie Dolnej której kurasiowi nie udało się "opędzlować". Brawa dla Rady i Burmistrza za zamiar doprowadzenia budynku do użyteczności.
odczapy
odczapy, 04 listopada, 18:37Panie Redaktorze nie ładnie widzę że przyciął Pan film w pierwszej wersji była najmniejsza przepraszam omsknęła mi się czcionka - najważniejsza persona w tle oj nie wiem czy Pan M będzie zadowolony, chodził z podniesionym kołnierzem jak tajny agent skupu żywca wieprzowego. Nie wiem co na to brzoza, doradca, kuras, znachor i inni na pewno nie będą usatysfakcjonowani jak Pan mógł taka cenzura w takim artykule
Patriarcha
Patriarcha , 04 listopada, 18:42@narcyzjam ty sobie chyba jaja robisz jaka wartościowa rzecz? lepiej by było jak by tą kamieni kupe właśnie "opędzlował" bo było by po problemie a tak to co to za "dom młodzieży" bez parkingu, schodów, instalacji , mediów, tynków itp... to kamieni kupe...
magiel
magiel, 04 listopada, 18:49No i fajnie plenerowe spotkanie rady …że też takiego przy szaletach nie było, tam po cichutku, bez rozgłosu, i poszło ….
edi
edi, 04 listopada, 18:55Jeszcze ta ekipa niczym konkretnym nie może się pochwalić, poza drobnymi sprawami. Prócz trochę wątpliwego dialogu ze społeczeństwem (tak jak dziwne spotkanie w MOK-u, gdzie była garstka mieszkańców) w Mszanie nie zmieniło się nic i nie zmieni. Proszę przejść sobie na sesję i stwierdzicie sami, że szału nie ma. Uchwały przechodzą bez echa i nikt o nic nie dopytuje, a ni nie drąży. poprzednik, to przynajmniej miał opozycje, a teraz opozycji nie ma, bo rządzą ich zwierzchnicy!
posejdon
posejdon, 04 listopada, 18:57Że też burmistrzowi Filipiakowi nie udało sie op...dolić nikomu tego na sklep to az sie dziwie. Bo gdzie sie tylko dalo to pozwolenie na gazstronomie i buty i ciuchy rozdawal. Moze tam straszy i dlatego nikt tego nie chcial.
zmeczony
zmeczony, 04 listopada, 19:19@posejdon tam nie straszy tylko w gmachu bliźniaczym się nepotyzm szerzy. Ludzie to widzą i coraz częściej mówią że jeszcze szybciej się po tej ekipie przejadą jak po poprzedniej…
magiel
magiel, 04 listopada, 19:21zmeczony jaki nepotyzm? kto? kogo ztrudnił? jakieś szczegóły?, puść farbę
odczapy
odczapy, 04 listopada, 19:33No cóż zmiany w Mszanie są nieprzewidywalne miało być lepiej a jest inaczej tylko że dalej do d<>y Radni zajmują się jakimś skansenem a przykładowo szkoła nr 1. nieocieplona takich ważniejszych inwestycji jest więcej, zwróćmy uwagę na "poligon dla czołgów" słyną przewiązkę stary postój taksówek czegoś takiego to na najlepszych torach testowych dla amortyzatorów nie maja w Europie
odczapy
odczapy, 04 listopada, 19:35Jak tak dalej pójdzie to odszczekam to co pisałem na poprzednika
narcyzjam
narcyzjam, 04 listopada, 20:09@odczapy.O jakiego to pana M chodzi,co to był a go nie ma.
magiel
magiel, 04 listopada, 20:25O ile zrozumiałem odczapy to M jak Mieczysław ?
oniegin
oniegin, 04 listopada, 20:40Faktycznie p. Filipiak zaczął przepompownie, p. Kowalczyk, to kończy z małymi poprawkami. A obecna ekipa, no póki, co pręży muskuły, a tu rok mija i tylko zapowiedzi. A to ścieżka rowerowa, a to dom kultury nadbudowany, a teraz znów gadka szmatka o Sokole. Pytam. Co dalej z sokołem, obiektem na Turbaczu. konkrety szanowni radni, bo zapowiedzi były szumne. Rozumiem, że budżetu nie przygotowywaliście, ale już idzie nowy rok i za niego już Wy odpowiecie. a póki, co to słyszymy tylko, że planujemy jak za poprzedniego systemu. Tyle, że oni planowali i to robili, a Wy tu tylko planujecie.
kuras
kuras, 04 listopada, 20:40Panowie, nie bójcie się użyć nazwiska "szarej eminencji" Na tym portalu i sąsiednich do woli wozicie się po innych, choć publicznymi osobami nie są (np. po poprzedniku Kowalczyka) To ja zapytam: co robił i w jakiej roli podczas "gospodarskiej wizyty" wystąpił Mieczysław Magierski? Asystent, rzecznik, kapelan "biegłego"??? A może jeszcze innej? A tak na marginesie-kto przyszywa nowe sukno do starych portek? Poczciwy Sokół ma pewnie ze 40 lat, biblioteka dobiega 100. Ani parkingu, ani zjazdu z dk28, lokalizacja najgorsza chyba z możliwych? A news głosi: wszyscy radni i burmistrz są zgodni-sokoła trzeba remontować. To ja przypomnę obietnicę p. JK z kampanii: wyremontujemy Orkanówkę, bo wstyd tam wejść. Słowa, słowa, słowa.... bez wartości i puste. Panowie i panie, oszczędźcie wstydu
kuras
kuras, 04 listopada, 20:47@odczapy ma rację; pierwotna wersja materiału red.jbudacza była dłuższa i Miecio Magierski szedł tam " w pierwszej parze" Po "cenzurze" Miecia zmiotło z ekranu.Kto tego zażądał od tv28, kto ma tak silny wpływ na red. Budacza? Kto nie lubi Miecia M? Z nim jest tak z Macierewiczem i Niesiołowskim. I, PiS, i PO chowają obu "do szafy" bo szkodzą słupkom poparcia. W Mszanie taką rolę spełnia znakomicie Mieczysław Magierski - chodzi za Kowalczykiem jak cień
Makintosz
Makintosz, 04 listopada, 20:49Nie no, nie ma się co bać. Kowalczyk nie podejmuje żadnych działań na rzecz podnoszenia poziomu życia mieszkańców Mszany Dolnej czy ściąganie inwestorów, kapitału. Ludzie jak wyjeżdżali i uciekali przed wyborami, tak i uciekają i wyjeżdzają dziś... Krótka piłka. Gmina i miasto siebie warci i chyba czas zastanowić się czy jest sens istnienia oddzielnie miasta i gminy zamiast utworzyć jeden samorząd. Po co potrzebni tak samo nieudolni radni i ich zwierzchnicy tam i tu? Kiedyś miasto i gmina były razem i powinno się do tego wrócić.
lel
lel, 04 listopada, 20:50A z tego co pamietam to jest piekny projekt nowoczesnego centrum kultury ktory powstal za kadencji pFilipiaka .Nowoczesna bryla po mistrzosku wkomponowana w nasz gorski krajobraz .Wspanialy projekt ktory o dziwo w ogole nie jest brany pod uwage Czy my mieszkancy nie zaslugujemy na to zeby miec Centrum Kultury z prawdziwego zdarzenia?z sala widowiskowa pracowniami dla dzieci i biblioteka?
oniegin
oniegin, 04 listopada, 20:55Nie widziałem tego projektu. Oby nie był on tak ładnie wkomponowany w krajobraz górski jak rynek czy "tereny po komunalnej". tylko targowisko się udało, bo park miejski niedopracowany kompletnie, a wystarczyło zobaczyć jak można to zrobić na przykładzie rabki.
kuras
kuras, 04 listopada, 20:56przepraszam, niechcący wysłałem te sam komentarz dwa razy. Przypomnę, że tuż po tryumfie w grudniu ub. roku Kowalczyk "wyremontował" Orkanówkę - farbą do betonu nakazał pomalować filary budynku. Zawsze coś, a przynajmniej ludzie widzieli, że ostro zabrał się do roboty. Aż strach pomyśleć od czego zacznie remont Sokoła? Może trzeba pomyśleć o powrocie byłej dyrektor i uczynienie jej koordynatorem projektu restauracji Sokoła? nów wrócą stare, dobre socjalistyczne czasy
joazele
joazele, 04 listopada, 21:02@lel chodzi ci o te "piękne" szopy zaprojektowane na Marka? Ciekawe ile zarobiło biuro (to samo które tak skutecznie "upiększyło" nasze miasto na zlecenie poprzedniego burmistrza)za wizualizację i ile trzeba by było zaciągnąć kolejnych kredytów na budowę tego kolejnego "cudu architektonicznego" Ja liczę ok. 5 mln zł. Przestań roztaczać nierealne wizje.
lel
lel, 04 listopada, 21:05oniegin..trzeba sie bylo interesowac kampania P Filipiaka tam byla pokazana i omawiana cala koncepcja dla mnie rewelacja ...
lel
lel, 04 listopada, 21:11a jak nazwiesz joazele ten przedpotopowy budynek przyczepiony do budynku biblioteki?to jest dla ciebie "cud architektoniczny?wez sie czlowieku nie osmieszaj..
joazele
joazele, 04 listopada, 21:11@lel ja się interesowałem wszelakimi wizjami roztaczanymi przez Pana Filipiaka, że przytoczę m. in.: fontanna na rynku i wiszący most przez Mszankę. Aż strach pomyśleć co by wyszło z realizacji tych szumnie przedstawianych wielkich brzydkich szop przy ul. Marka. I skąd wziąłby na to pieniądze? Ze sprzedaży Sokoła?
lel
lel, 04 listopada, 21:20to ze Tobie sie nie podobaja to Twoj problem ale wyobraz sobie ze sa ludzie odmiennego zdania ktorzy stawiaja na rozwoj i nowoczesnosc a nie na cofanie sie do sredniowiecza ktorego widze jestes zwolennikiem..
mnich
mnich, 04 listopada, 21:21Ale się ten poprzednik rozbrykał na tym portalu pod różnymi nickami - roztrwonił cały majatek miasta i robi nagonkę na obecną ekipę, oczernia i zmyśla co mu ślina na język przyniesie byle tylko pisać i dokopać. Ulżyło ci nieudaczniku, myślisz ,że lud mszański jest taki ciemny jak ty.
obelix
obelix, 04 listopada, 21:21Ja sobie zadałem trochę trudu i znalazłem tą wizualizację opisywaną przez @lela jako "piekny projekt nowoczesnego centrum kultury ktory powstal za kadencji pFilipiaka .Nowoczesna bryla po mistrzosku wkomponowana w nasz gorski krajobraz". Oto link do strony: http://www.gorce24.pl/informacje/4863/Jest_koncepcja_centrum_kultury_w_Mszanie_Dolnej_wizualizacja Można sobie popatrzyć, kto nie zdążył w kampanii w tamtym roku. Są tam też komentarze z opiniami mieszkańców. Pozwolę sobie przytoczyć jedną z nich: "Hmm.. parę "ale" dot. konsultacji społecznych w sprawie MOK-u w MD: 1. Brak kosztorysu - ciekawe, czy nie taniej byłoby przebudować i wykończyć budynek na ul. Słonecznej przy stadionie? .. a za zaoszczędzone pieniądze można by było zrobić w rzeczonym miejscu przy orliku skatepark z prawdziwego zdarzenia .. plus duży plac zabaw... plus kort tenisowy... plus boisko do siatkówki.. plus stoły do ping-ponga.. plus siłownię na świeżym powietrzu... itd itp. 2. Brak skanów w rozdzielczości wystarczającej na odczytanie parametrów poszczególnych miejsc/pomieszczeń - ciekawe, jakie wymiary będzie miał skatepark i czy będzie tam miejsce by się rozpędzić a potem wyhamować, by nie wpaść na dzieci z sąsiedniego placu zabaw? I jakie wymiary będzie miał ów plac zabaw.. zmieści się tam choć 1 huśtawka? Bo na strasznie małe to wygląda (i plac zabaw i skatepark) 3. Brak wyszczególnienia materiałów, z jakich wykonane miałyby być poszczególne miejsca - podejrzewam skatepark wyłożony kostką granitową i plac zabaw z kamieni zatopionych w betonie... bo niestety inwestycje przeprowadzone za kadencji T. Filipiaka charakteryzują się brakiem użyteczności. Być może jest to związane z koncepcją zagwarantowania długowieczności inwestycji poprzez brak jej użytkowania"... : )))
mnich,.
mnich,., 04 listopada, 21:22@oniegin- jak nie widziałeś planów to się nie wypowiadaj i skąd ta zmiana oceny targowiska? Czy nie dotarło do ciebie że nie ma "brzydszego na świecie ".Tylko dlaczego ludzie coraz częściej z niego korzystają? A park możesz sobie zrobić taki jak w Rabce pod warunkiem że dokupisz kilka hektarów.
mnich
mnich, 04 listopada, 21:29o jeszcze jeden nick się pojawił z kropką i przecinkiem
oniegin
oniegin, 04 listopada, 21:36Targowisko służy ludziom. Park, rynek i komunalna NIE. Prosta odpowiedź na Twoje mądre zapytanie. Park w Mszanie nie przypomina miejsca do odpoczynku i spacerowania. Spacyfikowana została roślinność, a w zamian nie ma nic prócz kamienistych ścieżek i placu traw otwartego przed słońcem, a gdzie wypoczywać. Rynek bez komentarza i sam się broni. Plac po komunalnej zrobiony dla jednego tylko biznesmena. Tyle w tym temacie,:-)
lel
lel, 04 listopada, 21:38te obelix trzeba bylo przyjsc na rade miasta jak byla przedstawiana koncepcja architektoniczna to zameczyl bys pytaniami czlowieka ktory przypominam omawial koncepcje tego projektu,ktory po wstepnym przedstawieniu byl zostawiony do konsultacji i poprawek...
joazele
joazele, 04 listopada, 21:41@obelix zgadzam się z opinią internauty przytoczoną przez Ciebie - brak jakichkolwiek parametrów bo to nie był, jak pisze @lel projekt tylko WIZUALIZACJA na którą jak słyszałem poszła spora sumka z budżetu miasta. Oj słono płaciliśmy za kampanię Pana Filipiaka! Co do wyglądu tego "dzieła" niech każdy sobie wyrobi swoje zdanie ale może by @lel przeprowadził analizę dla ciemnego ludu na temat tej wizualizacji. Tytuł już @lel masz: "Nowoczesna bryla po mistrzosku wkomponowana w nasz gorski krajobraz"
lel
lel, 04 listopada, 21:48joazele a ile ty to doplaciles do tej kampanii Filipiaka zdradz nam jaka sumke?hm bo ja przecietny mieszkaniec nie przypominam sobie zebym komus cos placil..
lel
lel, 04 listopada, 21:57to ze Tobie sie nie podobaja to Twoj problem ale wyobraz sobie ze sa ludzie odmiennego zdania ktorzy stawiaja na rozwoj i nowoczesnosc a nie na cofanie sie do sredniowiecza ktorego widze jestes zwolennikiem..
mnich,.
mnich,., 04 listopada, 22:00Ja też jestem za Sokołem! Świetna lokalizacja W "centrum" miasta,dla pieszych rewelka!Tylko ze 2 kilometry. Przy "mało ruchliwej" drodze wiec "bezpiecznie dla dzieci"! "Obszerny parking" myślę że zmieszczą się tam ze 3 samochody.Budynek funkcjonalny z" piękną klatką schodową" jak za czasów komuny, będzie ze 100 schodów (dobre na kondycję fizyczną)."SEN WARIATA ŚNIONY NIEPRZYTOMNIE"
lel
lel, 04 listopada, 22:00Ide spac bo nie chce mi sie prowadzic z wami jalowej dyskusji...do nastepnego razu
hohoł
hohoł, 04 listopada, 22:07Ad vocem projektów zrealizowanych w tym mieście, ja zadałem sobie trochę trudu i napisałem transkrypcję wypowiedzi pewnego Pana, którego po wysłuchaniu uznaję za klasyka i zgadzam się z nim w 100%. Wypowiedź miała miejsce niespełna rok temu a dotyczyła placu targowego: "Kwestia architektury tego placu, tej nagradzanej architektury - ona kojarzy się, nie tylko mnie zresztą, ze składem złomu tylko ułożonym w ciekawszy sposób niż to zazwyczaj na takich składach jest zorganizowane, mianowicie złom zazwyczaj tam jest poziomy a w tym przypadku jest pionowy" Nic dodać nic ująć.
kuras
kuras, 04 listopada, 22:25@oniegin, masz rację. Byłem dziś w parku- po alejkach biegały kangury, po dwustuletnich dębach wspinały się goryle i niedźwiedzie grizli, na karuzeli jeździły pawiany, chciały też się pohuśtać, ale ktoś zabrał huśtawki i łańcuchy też, a w piaskownicy wygrzewały się skorpiony i żółwie. Nie widziałem dzieci z mamami, nikt też nie jeździł na rowerze, desce, ani broń Boże na wrotkach, a na ławeczkach zamiast starszych ludzi i par zakochanych siedziały same wiewiórki i wrony. W piątki wieczorami Z.Łyżnicki i grupa biegaczy biegają po torach z Kasiny i z powrotem. 11 listopada pobiegną 11 minut w biało-czerwonych strojach po ścieżce rowerowej waszego wodza. A zapomniałbym-jedyne miejsce w parku, gdzie widziałem homo sapiens to był zestaw fitness - ćwiczyli tam miejscy radni i nawet mamusia jednej z ważnych postaci rady-ta co to obiecywała, że będzie dwa razy dziennie tam ćwiczyć. Widać dotrzymuje słowa, choć z nowych bloków kawał drogi, Tyle o parku. Na "komunalnej" dziś też ani żywego ducha nie widziały moje oczy- przechadzał się tylko p. Cichórz i zbierał opłatę za parkowanie-jeszcze mu mało i z terenów miejskich kasę trzepie? Nicpoń jeden! Nikt nie robił zakupów,cisza jak w rodzinnym grobie. Nie było też taksówkarzy- stali wszyscy na "łączniku" pod gruszką. Nie było to jak za dawnych lat na tym miejscu- sprzedawali trumny,węgiel, kręgi, cement, żwir, kotłownia kopciła aż miło było i za wszystko to do kasy miasta wpływało coś ponad 4 tys. miesięcznie czynszu od dzierżawcy. No i ten rynek bez drzew, trawy, zagajnika-dawniej to był rynek! Poczytaj oniegin definicję w wikipedii np. a dowiesz się co to rynek. A plac targowy - wg. Kowalczyka, ludzie wolą stać w błocie, niż na nowym placu. Ciekaw jestem, czy przed 1 listopada i w trakcie tych dni zaglądnął na Orkana? Pewnie by sie zdziwił?
kuras
kuras, 04 listopada, 22:25@oniegin, masz rację. Byłem dziś w parku- po alejkach biegały kangury, po dwustuletnich dębach wspinały się goryle i niedźwiedzie grizli, na karuzeli jeździły pawiany, chciały też się pohuśtać, ale ktoś zabrał huśtawki i łańcuchy też, a w piaskownicy wygrzewały się skorpiony i żółwie. Nie widziałem dzieci z mamami, nikt też nie jeździł na rowerze, desce, ani broń Boże na wrotkach, a na ławeczkach zamiast starszych ludzi i par zakochanych siedziały same wiewiórki i wrony. W piątki wieczorami Z.Łyżnicki i grupa biegaczy biegają po torach z Kasiny i z powrotem. 11 listopada pobiegną 11 minut w biało-czerwonych strojach po ścieżce rowerowej waszego wodza. A zapomniałbym-jedyne miejsce w parku, gdzie widziałem homo sapiens to był zestaw fitness - ćwiczyli tam miejscy radni i nawet mamusia jednej z ważnych postaci rady-ta co to obiecywała, że będzie dwa razy dziennie tam ćwiczyć. Widać dotrzymuje słowa, choć z nowych bloków kawał drogi, Tyle o parku. Na "komunalnej" dziś też ani żywego ducha nie widziały moje oczy- przechadzał się tylko p. Cichórz i zbierał opłatę za parkowanie-jeszcze mu mało i z terenów miejskich kasę trzepie? Nicpoń jeden! Nikt nie robił zakupów,cisza jak w rodzinnym grobie. Nie było też taksówkarzy- stali wszyscy na "łączniku" pod gruszką. Nie było to jak za dawnych lat na tym miejscu- sprzedawali trumny,węgiel, kręgi, cement, żwir, kotłownia kopciła aż miło było i za wszystko to do kasy miasta wpływało coś ponad 4 tys. miesięcznie czynszu od dzierżawcy. No i ten rynek bez drzew, trawy, zagajnika-dawniej to był rynek! Poczytaj oniegin definicję w wikipedii np. a dowiesz się co to rynek. A plac targowy - wg. Kowalczyka, ludzie wolą stać w błocie, niż na nowym placu. Ciekaw jestem, czy przed 1 listopada i w trakcie tych dni zaglądnął na Orkana? Pewnie by sie zdziwił?
mnich
mnich, 04 listopada, 22:26Do @mnich,. ty jesteś za Sokołem ? Śmieszne bo nie udało ci się go opędzlować, zabrakło ci czasu gospodarzu miasta "ciemnego ludu". Jak można tak było przez 8 lat tak manipulować mieszkańcami i roztwonić tyle majątku naszego miasta. Człowiek przy dobrych zmysłach tego nie robi, to był właśnie "SEN WARIATA ŚNIONY NIEPRZYTOMNIE" tylko, że nie sen ale FAKT!
kuras
kuras, 04 listopada, 22:30@hohoł, ja też sobie trudu zadałem i powiem ci, że ten "klasyk" rodem z PRL w wyborach ub. roku otrzymał od mieszkańców Mszany Dolnej za te śmiałe i odkrywcze teorie całe 162 głosy. Pokazał jak się zna na architekturze, a wyborcy poznali się na nim
hohoł
hohoł, 04 listopada, 22:38@kuras na szczęście na tobie się też poznali, a że uzbierałeś trochę więcej na fałszywej propagandzie to tylko za to plus dla Ciebie. Gdybyś dostał znaczek PiSu to może byłoby jeszcze więcej ale oni chyba Cię nie chcą?
hohoł
hohoł, 04 listopada, 22:46@kuras z tego wniosek, że Ty dalej masz podgląd na kamerki z parku ale zdradź tajemnicę co Ty bierzesz bo takich wizji to chyba nawet Mocarz nie zapewnia? "SEN WARIATA ŚNIONY NIEPRZYTOMNIE"
znahor
znahor, 05 listopada, 07:40Kuras a złożyłeś już może papiery na tego czołgistę bądź też Rambo by choć trochę odciązyć rodzinę od utrzymania Ciebie.Wikt i opierunek będziesz miał tam w wojsku zapewniony.Gdybyś poszedł na komandosa to pamietaj gdy będą rozdawać spadochrony do skoków to wybierz z większą czasą bo normalny może nie wytrzymać tonażu.
narcyzjam
narcyzjam, 05 listopada, 08:33Ja dla kurasia proponowałbym Batalion Piechoty Górskiej w Kłodzku,ubrał by sobie te góralskie portki co w nich był w Warszawie,ładnie by wyglądał.
zabuniam
zabuniam, 05 listopada, 09:20Dla nas ciemnego ludu,prostych mieszkańców Mszany Dolnej kuraś miał wizualizacje.A to most na Mszance,a to budynek MOK,była też chyba wizualizacja stadionu Turbacza.Mamił nas tym przez 8 lat,dla możniejszych miał konkrety.
brzoza
brzoza, 05 listopada, 12:34zabunian zastanawiam się dlaczego Ci możniejsci dla których miał konkrety nie dali Kurasowi pracy,jak już nie dyrektora to przynajmniej kierownika bo z jego wykształceniem i kwalifikacjami niższe stanowisko nie wchodzi w rachubę.
brzoza
brzoza, 05 listopada, 12:37I jeśli to przeoczyli to winni to jak najszybciej naprawić bo pójdzie chłop w kamasze i co wtedy?
zabuniam
zabuniam, 05 listopada, 16:39Obserwuję że kuraś przeniósł się na sąsiedni portal i tam jako @jasiek i @wyborca głosi swoje nauki.
Makintosz
Makintosz, 05 listopada, 18:24Zeby w Mszanie Dolnej przez tyle lat nie znalazło się 10 tysięcy złotych na cement i piasek by to otynkować? Skorzystać z programu więziennictwa i niech chłopaki robią na swoje utrzymanie.
magiel
magiel, 05 listopada, 19:33Q®w@ wy ciągle swoje na temat Filipiaka , a co ma piernik do wiatraka ? temat jest taki że JFK i obecna Rada chce wyremontować ten skansen tylko jeszcze nie ma na to kasy, a lepiej i taniej by go było zburzyć i zrobić tam parking, albo budę z kiełbasami i piwem, po co komu w tym miejscu dom kultury ? jak miasto zaczęło inwestować w teren na Marka i poczyniono część inwestycji to może lepiej już tam sytuować wszystko w jednym miejscu ?
znahor
znahor, 05 listopada, 20:00magiel kuras to jest sól tej ziemi,nic o nas bez niego.Tak się chłop do tego przyzwyczaił że dzisiaj do niego nie dociera że już nic nie może.No ale cóż zostało mu tylko pisania wiec niech sobie pisze,a czy nie lepiej by było gdyby w tym czasie lekcje zadane poodrabiał bo będzię pała i wstyd na cały powiat bo na tych studiach kuras jest starostą.
lokij
lokij, 05 listopada, 20:45Eh wy wszyscy ujadacze za dobrze was już ludzie znają żeby nie wiem ile nickow tutaj zostało wymyślnych to wiadomo że emerytowany Piotr co.się na wszystkim zna,Mięciutki mały rycerz co zęby sprawił sobie dopiero jak zaczął chodzić do urzędu,Adam co robi najlepsze klapki i mokasyny w mszanie piszą piszą i piszą i nic do dyskusji nie wnoszą. Jedno jest pewne kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawda.czas odsłonić kurtyny kiczu i pokazać co potraficie.kiedyś w rozmowie zi obecnym radnym(którego cenie i pozdrawiam)który był też radnym za Filipiaka usłyszałem że poprzednia rada była o wiele lepsza bo coś się zawsze działo a to jakiś sprzeciw,kłótnia czy przepychanki a teraz lizanie dupy i wychwalanie w nieboglosą jak to jest teraz super a a dawniej jak było ch#jowo. Jeszcze jedno szanowni państwo Gwiazda z bloków która walczyła o łącznik aż kipi i szykuje się by startować za 3 lata na burmistrza jęz wam Mięciutki przedstawi ja jako najlepsza kandydatki w historii miasta,aha jeszcze jedno dlaczego chciałeś na siłę z Piotrem wdzechwiedzacym i nieomylnym wepchnąć na zastępcę burmistrza Baniowskieogjo?wasze szemrane interesy czy chęć kontroli Kowalczyka?
coby
coby, 05 listopada, 22:12;-))). A wam się zdawało że tylko Filipiaka można "zdekonspirować"? No i co teraz chłopaki? Będziecie zaprzeczać że wy to nie wy tylko "zatroskani" obywatele miasta MD?
znahor
znahor, 05 listopada, 22:21lokij a Ty kim chciałeś być w urzędzie (zastępcą czy sekretarzem),nie wyszło,boli ale zawsze możesz razem z Kurasem zaciągnąć się w oficery,założyć kamasze i świat zbawiać.
znahor
znahor, 05 listopada, 22:31coby a może by Twój Wójt zdradził jakich użył argumentów podczas negocjacji zakupu działek bagiennych pod trasy biegowe że uzyskał taki upust cenowy.I to sam potrafił tego dokonać jak wieść gminna niesie ale to jest nic w stosunku do budowy dwóch mostów jeden obok drugiego ,rok po roku .
znahor
znahor, 05 listopada, 22:32lokij a Urzędzie Gminy nie chcieli Cię,trzeba było z Cobusiem pogadać z wyższej półki.
hohoł
hohoł, 05 listopada, 22:37@lokij z moich obserwacji stwierdzam, że osoby przez Ciebie wymienione były opozycją dla Pana Filipiaka i mówiły to otwarcie więc teraz są atakowane.Rozumiem ale nie rozumiem tego radnego co Ci się skarżył. Przecież żeby jak to określił "coś się działo" w radzie wystarczy trochę odwagi cywilnej żeby wyartykułować swoje zdanie zamiast lizać komuś d... a za plecami opowiadać farmazony.
hohoł
hohoł, 05 listopada, 22:37@lokij z moich obserwacji stwierdzam, że osoby przez Ciebie wymienione były opozycją dla Pana Filipiaka i mówiły to otwarcie więc teraz są atakowane.Rozumiem ale nie rozumiem tego radnego co Ci się skarżył. Przecież żeby jak to określił "coś się działo" w radzie wystarczy trochę odwagi cywilnej żeby wyartykułować swoje zdanie zamiast lizać komuś d... a za plecami opowiadać farmazony.
znahor
znahor, 05 listopada, 22:41hohoł ja wiem ze nic nie wiem ale czy ty to rozumiesz czy nie rozumiesz
magiel
magiel, 06 listopada, 12:36A wy dalej swoje temat dotyczy skansenu i inwestycji publicznych pieniędzy w jakieś g@wn0, i nie interesuje mnie czy to pisze Filipiak czy Żaba ale jak używa rzeczowych argumentów to spróbujcie je obalić rzeczowymi kontrargumentami a nie opowieściami o Pani z bloków i o zębach Miecia
czekoladka
czekoladka, 06 listopada, 13:32@lokij spoko Gwiazda z bloków to conajwyżej babcią może zostać w przeciągu trzech lat a nie burmistrzem i to w rodzie burmistrzowskim ponoć latorosle naszych prominentów :) dają czadu. Ale pomysł na kobiete Burmistrza trafiony tego jeszcze nie było czemu nie. Podoba mi sie osoba Pani przewodniczacej jest skromność , rzetelność i zyczliwośc dla ludzi. Niech ona pomysli o kandydowaniu. A jej zastepczyni niech się nie martwi za trzy lata zawsze może zrobić z mamusią kariere w Uniwesytecie trzeciego wieku
brzoza
brzoza, 06 listopada, 15:34czekoladko a może Ty na burmistrza,byśmy cię zjadali byle byś nie była gorzka.
znahor
znahor, 06 listopada, 16:08To ciągłe pisanie kto będzie burmistrzem przypomina mi jakże znane słowa "umarł król niech żyje król" .A król żyje i ma się dobrze co wielu spędza sen z oczu.Kuras chyba by wszystko oddał by mógł powrócić na tron króla,ale jemu to nie grozi bo "ciemny lud" nie jest taki ciemny jak mu się zdawało i zdaje i już mu podziękował na zawsze. Czekoladko żeby zostać burmistrzem to trzeba mieć coś w sobie,osbiście nie znam przewodniczącej ale skoro twierdzisz że jest skromna,rzetelna i życzliwa i to wystarczy by zostać burmistrzem wedłud Ciebie to czemu nie tylko czy znajdzie 15 osób które zechcą z nią pójść do wyborów i pracować dla niej w kampanii gdzie będą narażeni na szykany ze strony Kurasa który nie odpuści. Bo władza dla niego to jak powietrze.
joazele
joazele, 06 listopada, 16:37Widać że kogoś bardzo drażni zgoda w radzie miasta i na siłę chce wprowadzić zamęt i ferment między radnymi Jakiś mistrz w skłócaniu ludzi ma machiawelliczny plan. Panie nie dajcie się. Czekoladko trzy latka szybko zlecą i Ty też masz szanse jak wszyscy.
Zaloguj się aby dodać komentarz!